KKK

Kuidas kaarte taotleda?
Kaarte saab taotleda logides sisse MinuKool süsteemi www.minukool.ee avalehelt ID-kaardi või pangaparoolidega. Seejärel tuleb valida menüüst „Telli kaart“. Taotlust alustades palub süsteem valida õppeasutus ja soovitud kaarditüüp, täita oma isikuandmed, lisada foto ning maksta väljastustasu. Kaartide hindadega saate lähemalt tutvuda hinnakirja leheküljelt.

Mul ei ole võimalik MinuKooli sisse logida. Mida ma peaksin tegema?
Kõigepealt tuleks proovida mõnda muud autentimisviis, sisse on võimalik logida nii ID-kaardi kui pangaparoolidega. Proovima peaks ka mõnda teise süsteemi sisse logida, et välja selgitada, kas on probleem ID-kaardiga või on viga MinuKool süsteemi poolne.

Kui teistesse süsteemidesse on võimalik sisse logida ja MinuKooli mitte, palume edastada oma isikukood, nimi, õppeasutus ning proovitud autentimisviis e-postile info (ät) minukool.ee. Vajadusel saadetakse taotleja e-postile taotlus ning vormistatakse see süsteemis taotleja eest.

Kaarti tellides ilmneb veateade „Tekkis viga! Valitud kaarditüübi tellimiseks pole teil kahjuks õigusi“. Mida ma peaksin tegema?
Antud veateate puhul võib olla tegu alljärgnevate probleemidega:
1) Teie andmed puuduvad Eesti Hariduse Infosüsteemist EHIS. Sellisel juhul tuleks paluda õppeasutusel Teie andmed infosüsteemi lisada või saata meile aadressile info (ät) minukool.ee akadeemilise staatuse tõend.
2) Valides taotluse 1. sammus õppeasutust, soovitame kooli nimetuse lõpuni välja trükkimise asemel valida õppeasutus rippmenüüst hiireklõpsuga. 

Miks ei ole minu õppeasutust koolide nimekirjas?
MinuKool süsteemis on olemas kõik õppeasutused, mis on kantud Eesti Hariduse Infosüsteemi. Lisaks on olemas ka paljud õppeasutused välisriikidest. Kui taotleja soovitud kool puudub nimekirjast, on võimalik saata akadeemilist staatust kinnitav tõend e-postile info (ät) minukool.ee ning kool lisatakse süsteemi ja taotlejale lisatakse vajalik staatus.

Missugust fotot on vaja?
Kaardi taotlemisel tuleb üles laadida digitaalne foto, mille pikslite arv on vähemalt 307 x 372 pikslit. Oma viimase dokumendifoto saab kodanikuportaalist alla laadida vastavalt juhendile.

Kas ISIC-/ITIC-kaarte saab kasutada Tallinna ühistranspordis?
Tallinna ühistransport aktsepteerib puutevaba kiibiga ISIC- ja ITIC-kaarte sõiduõigust tõendava sõidukaardina. Selleks tuleb eelnevalt kaart siduda Tallinna ühistranspordi piletisüsteemiga. 

Kuidas siduda MinuKooli kaarte Tallinna ühistranspordi piletisüsteemiga?
Kaarti saab sõidukaardiks registreerida, minnes veebilehele www.pilet.ee, seejärel valides menüüst "Ühiskaart" ja "ISIC kaardid" ning sisestades oma isikukoodi. Sellest hetkest on võimalik MinuKoolist tellitud kaarti sõidukaardina kasutada.

Kui kaua ISIC-/ITIC-kaardid kehtivad?
Perioodil 1. august kuni 31. detsember väljastatud 1-aastase kehtivusajaga ISIC- ja ITIC-kaardid kehtivad järgmise kalendriaasta lõpuni; tellides kaart perioodil 01.01 - 31.07, kehtib kaart käesoleva kalendriaasta lõpuni. 2- ja 3-aastase kehtivusajaga kaardid kehtivad õppeaasta algusest kuni ülejärgmise ning üleülejärgmise aasta lõpuni. 

Kui kiiresti jõuavad kaardid kohale?
MinuKoolist tellitud kaart jõuab kohale kuni kümne tööpäeva jooksul. Eesti Posti poolsete komplikatsioonide ilmnemisel võib ka tarneaeg pikeneda. Juhul kui kaardi tellimisest on möödunud rohkem kui 13 tööpäeva, palume meiega ühendust võtta.

Kas MinuKoolist saab taotleda ka ISIC ja ITIC pangakaarte?
MinuKoolist pangakaarti taotleda ei saa, selle taotlemiseks tuleb pöörduda SEB panka või Swedbanki.